Snel en makkelijk je antwoord via de live chat bij je favoriete pakketdienst!

We bestellen tegenwoordig allemaal online en je kan bijna alles ook wel online bestellen. Van kleding, schoenen tot aan je eigen boodschappen voor het avondeten. Bijna elk bedrijf bezit wel een webshop. Bestellen gaat via de webshop vaak makkelijk maar met de bezorging lopen dingen nog wel eens spaak. Pakketten lopen vertraging op of het pakket is kwijt geraakt. Wat is er dan handiger dan snel en laagdrempelig een chat openen en je vraag te stellen?

Wat zijn de voordelen van een live chat voor een pakketdienst?

Als bedrijf moet je tegenwoordig veel verschillende dingen doen. Ook als pakketdienst. Denk hierbij aan: planning maken, alles inscannen, producten goed inladen en alles bezorgen maar ook achter de schermen gebeurt meer dan dat. Bijvoorbeeld de online klantenservice. Helaas worden de bezorgers overbelast en is er een tekort aan omdat iedereen online besteld. Hierdoor kunnen bepaalde taken achterblijven. Via een live chat kan je gemakkelijk en snel contact zoeken met de consument en hem/haar verder helpen. Het contact is laagdrempelig, simpel en voor veel mensen fijner dan bellen.

Chatkracht helpt jou graag om je online klantenservice naar een hoger niveau te tillen.

Chatkracht is een bedrijf gespecialiseerd in online klantenservice. Denk hierbij aan: live chat, chat- en flowbot, Facebook, Instagram en zelfs WhatsApp. Ze komen graag met jou in contact om te kijken naar de mogelijkheden om je klantenservice te verbeteren. Dit kan door middel van tips en tricks maar ook door een samenwerking waarbij Chatkracht een deel van de klantenservice overneemt en jullie ontzorgt. Naast het ontzorgen wordt de bereikbaarheid ook vergroot. Chatkracht is geopend ma-vrij van 09.00 uur tot 21.00 uur, zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur en zondag van 12.00 uur tot 17.00 uur. Bij vragen of interesse kan je altijd de live chat openen op de website en zelf de klantvriendelijkheid uit testen!